Rblfslmz
Arkadaşlar merhaba bebeğim 4 aylık oldu ve doktorumuz demir ilacına başlattı sağlık ocağının verdiği demiri önermedi kendisi nutrigen ferromixin önerdi biraz arastırdım icinde baska vitaminlerde var toz şeklindeymis aranızda kullanan var mı yardımcı olursanız çok sevinirim 😊
ArzuCastro
Merhaba benim bebegim 6 aylik ve doktorumuz 6. Ayinda demir onerdi. Saglik ocagindan verilen demir ilacini reddedebilir diye nutrigen ferromixin kullanabilirsiniz dedi. Demir icin 4 ay erken diyorlar. Sizin doktorunuz neden verdi acaba
Miraysmom61
Aynı soruyu sordum bende farklı meyveli şurup tarzı kullanlar da var
Kuzum
Benim dr umda dün 4. Ayda başla sağlık ocağından veriyorlar o yeterli olur dedi şimdi siz böyle deyince kafam karıştı