Drykrm Merhaba hanımlar, doğum sonrası ilk reglinizi kaçıncı ayda oldunuz? Bebeğim 8 aylık emziriyorum henüz tık yok 😁
mavilimorcicek41 Drykrm 10 ay 7 günden bildiriyorum 3 gündür leke gibi ara ara geliyodu bugün itibariyle oldum emzirmeye devam ☺️
GHAE161220 6 ay 11 günlükken oldum ama 1 gün sürdü ondan sonra yine oldum o da 1 gün sürdü şimdi ise eger günüm geçmezse 3 gün sonra olucam şimdi kızım 8 ay 2 günlük
Cagla1805 3 ay önce doğum yaptım Bende bugün oldum aşırı mutluyum öyle mutsuzdum ki şuan çok rahatladım 😂
Haticeyldrm Drykrm ben 40ım bitti 1 ,2 hafta geçmişti sanırım oldum ve çok siddetli oldum hala da öyleyim 4 buçuk ay oldu bu 4.olmam çok şiddetli Doğumdan önce felan hiç böyle şiddetli yaşamamıştım 🙄