Merhaba kızlar benim bebeğim 10 aylık 3. Ayından beri idrarında mikroskobik olarak kan görünüyor. Nefrolojiye gittik ultrason çekildi böbreklerde bir sıkıntı görülmedi idrar torbasında da sıkıntı yok görünüyor. Genetiğe gittik . Herhangi bir böbrek hastalığı bulunuyor mu diye şimdi sonuçları bekliyoruz. Bunu yaşayan var mı kafayı yiyeceğim artık . Şimdi ankara da nefrolog araşıtrıyorum . İdrarında mikroskobik olarak kan görünen bebeği olan var mı . Lütfen bilen birileri varsa bilgilendirsin