AdaSuKadir Merhaba güzel anneler ben 35 haftada sezaryen ile doğuma girdim çok şükür bebekt3de bencede bir sorun olmayınca diğer gün taburcu olduk ama ewimiz3 döndüğümüzdendr hep ateşi war gibi geliyor sıcacık normalmi bu sizce?? Yaşayan warmi