AyseAlyamm Kızlar şurupları açtıktan sonra ne kadar daha kullanabiliriz ? Gribin feci bı öksürüğüm var ben öksürmekten bebegimde sesimden uyanıyor. Bı an önce iyilesmem gerek ona da bulasmasin
humaninannesi61 AyseAlyamm doktorum calpol şurubu 6 ay sonra çöp demişti. Diğer şuruplarda muhtemelen öyledir.
[silindi] AyseAlyamm eğer siz kullanacaksanız doğal yollarla atlatmaya bakın derim bal ve çörekotu karışımı yapıp sulandırıp içebilirsiniz limon sıkıp için ve vücuttaki mikrobun çabuk çıkması için bol sıvı tüketin çok geçmiş olsun
Babe AyseAlyamm bebekler icin olan suruplar 4 hafta buyukler icin olanini bilmiyorum..gecenlerde ben de griptim hem antibiyotik hem surup ictim baska turlu gecmiyor emzirenlerin kullanabildikleri ilaclar var.
AyseAlyamm [silindi] doğal yollarla atmaya çalıştım ama geciremedim . Emzirmiyorum da hemen geçsin bebeğime bulasmasin dedim. Çörekotlu karışımı da deniycem teşekkür ederim 🤗
AyseAlyamm Babe Benim bebeğim emmiyor ama yine de doğal yollarla atlatmaya çalıştım ama olmadı artık şuruba basvurayim dedim. Teşekkür ederim canım 🤗
Keremozaninannesi AyseAlyamm yani şuruptan şuruba deģişiyor 28 gün normalde ama sulandırılmış olanlar max 7 gün sonrasında atılmalı
Ftmsnny AyseAlyamm eczacı atma son kullanım tarihine göre kullan diyor. Kendi doktorum 1 ay diyor başka doktor 15 gün diyor. Herkes birşey diyor 😄
Yasemink Eczacı banada son kullanma tarihi dedi ama araştırmalarımda 1 ay diyo bende ne yapacağımı şaşırdım
Keremozaninannesi Yasemink açılımından sonra damlalar şuruplar hepsi 28 gün içinde tüketilmesi gerekiyor sonrasında yenilenmesi gerek bi hemşire olarak söylüyorum
Yasemink Keremozaninannesi çok teşekkür ederim ben degisiyodum ama aklımda bı şüphe vardı kullansammi diye sagolun