Akcabeytas Asel0436 bestiron kullanıyoruz normalde kilo başına 1 damla veriyorlar ama bizim biraz düşük kaldığı için ve diğerleri kzıımı kabız yaptığı için bunu kullanıyoruz sbaah akşm 15 er damla olarak kızım 10 kilo