İkinci sezeryanımı oldum ilkinde hiç göbeğim yoktu kalmadı da ama 2 . De baya kötü bi şekilde var doğum yapalı 2,ay 11 gün oldu dikişlerimi zorlarım diye düzenli spor yapamıyorum yoksa yapsam mı doktor muayenemde gayet iyi dikişlerin dedi sorun yok dedi ama ben emin olamıyorum anneler yardımcı olun bana lütfen 😊