Efem123 Kizlar ben doğumdan sonra doktorum 10 gün sonra gel demişti ben 4 ay oldu gitmedim dikiş yerimde siyahliklar var sizdede varmı normalmi acaba biraz tedrginim nezmndr gidicem diyorum gidemedim bir türlü
Zeynom1 Efem123 nasil siyahlık bende de vardı leke gibi dusta yumsadıgında ovalardım dökulmustu o sekilde
Ozge8_ Efem123 dıkıslerınıze biran once aldırın bence biz kızımla hastanede yattık 14. Gun gıttım neden 10. Gunun de gelmedin diye doktor laflandı sıyahlık var benim dıkıs yerimde de kesik olan yerin orayıda uyusuk hissediyorum
Zeynom1 Zeynom1 ilk gunler dusa girdigimde ellemiyordum hic sadece su tutuyodum kir kalmıs dikislerde sanirim sonra ovaladıgımda temizlenmişti☺️
Efem123 Zeynom1 evet leke gibi önce ip dikiş fln sandım anneme gösterdim yapistorma dedi siyahlık dikiş değilmiş yani leke
Efem123 Zeynom1 ay bende hiç ellemiyorum korkuyorum ovalarsam gecermiki inşallah öyledir lekedr bende belki bı enfeksiyon flndr diye düşünüp korkuyordum nasıl ovaladiniz elinizle mi bastirarakmi
Zeynom1 Ozge8_ artik estetik dikiş yapılıyor genelde yapıştırma oluyor yani.. sizin dikişleriniz ip dikiş miydi
Zeynom1 Ozge8_ uyuşukluk hissizlik 6 ay ile 2 yıl içinde anca gecer demişti bana doktorum 9 ay oldu dogum yapalı anca hissetmeye baslıyorum dikiş yerimi
Efem123 Zeynom1 benim doğumum biraz anı oldu doğum yapcagim gün hastane değişikliği oldu son anda kolestaz çıkmıştı hiç bisy ne soravildim yapistrmami sıkıldım onu bile bilmiyordum anneme gostrdim o yapistrma dedi o siyahliklarida dikiş fln zannettim ama değil derimde leke gibi ip degol yanı
Zeynom1 Efem123 evet yapıştırmadir artik ip dikiş kullanılmıyor cunku pek.. ben sıcak su ile yumsadıktan sonra lifle hafif ovalamıştım hemen dökülmüştü kirler☺️
Zeynom1 Efem123 enfeksiyon falan olsa ağrı sızı akıntı falan olurdu illa öyle seyler yoksa sıkıntı yapmayın sorun yoktur insallah☺️