Merhaba sevgili anneler . Oğlum 3 yaşına daha yeni bastı. Kendince bir kelime dağarcığı var hep onu kullanarak konuşuyor suya hüppa salıncağa huhha gibi. Aslında kelimeleri istese çok kolay çıkarabiliyor fakat tam cümle kuramıyor.kitap vs. Destekliyoruz elimizden geldiğinde de sosyal ortamlarda sokuyoruz fakat bu durum da ben gibi olan annelerden öneri tavsiye alabilirmiyim.