Umranari 40 günlük bebeğim var acaba yeşil çay içiminin zararı olablr mı kızlar cevaplarınızı bekliyomm🥰
Cagla1903 Bende Geçen Gün Sordum Kadın Doğum Doktoruna Emziriyorum 45 günlük bebeğim var içebilir miyim hergun 1 fincan yeşil çay zarari olur mu dedi içebilir sin dedi bana
Umranari Anladgım kadarıyla kişiden kişiye degısiyor kimi öneriyor kimi önermıyor acaba bende aile hekimine sorsam mı belkı birsey söyler bana yada kalça ultrasonu için gidicez hastaneye cocuk doktoruna da sylim bi
Cagla1903 Umranari Valla Bilmiyorum Bende Sordum içebilirsin dedi herkes farklı demiş anlamadım hangisine inanıcaz
Umranari melrosee o zaman her ihtimale karsı içmemek lazımm ne olur ne olmaz cünkü daha küçük 40 günümüz dolacak 🥰