Mervecoban45 Merhaba güzel anneler 39 günlük bebeğim var 2 gündür sürekli kusuyor emiyor hemen kusuyor mama veriyorum içer içmez hemen kusuyor ve çok huzursuz sürekli ağlıyor uyumuyor gazınıda çıkartıyorum gaz damlası da veriyorum ne yapıcamı şaşırdım
Morfrenk Mervecoban45 evet gazlı bebek ıkınırken çok kusar malesef yapacak bir şey yok 🥺 2 saatte 1 emzirin diyorlar şişmemesi daha çok gaz olmaması için ama ben her istediğinde emzirirdim. Size kalmış. Gaz damlaları zaten sadece bir tık hafifletir, gazı bitirmiyorlar😑
Gorkem_28 Mervecoban45 Fışkırır tarzda kusuyorsa Reflüsü olabilir emzirdikten ya da mama verdikten hemen sonra yatırmayın bebeğinizi hafif dik pozisyonda tutun 15 20 dk öyle dursun
Gulenes Mervecoban45 geçmiş olsun. Kusmanin bir çok nedeni var. Fışkırır tarzda ise reflu olabilir. Yediği fazla da geliyor olabilir. Alerjisi de olabilir. Sıcak yada soğuk tan ötürü de olabilir. Yani bunu öncelikle sen bilmelisin. Kusan bebekten ben hep korkuyorum. Dikkat et. Çok da küçük yatırırken karnını fazla doyurma sık sık emzir ama fazla verme ki kusmasın. Yatırırken dikkat et biraz eğimli ve yan yatır. Yan yatırırken önüne bir engel köy ki yüz aşağı düşmesin. Umarım geçer çok canini sıkıyorsa bu durum doktoruna danış bence.
ikraninannesiii Kusmasi normal mideleri küçük geliyordur fazla sütü geri atıyordur emme hissi hep var çünkü bilmiyorlar
Mervecoban45 ikraninannesiii normal de hiç bu kadar kusmazdı 2 gündür çok aşırı olmaya başladı normal mi
ikraninannesiii Mervecoban45 eğer için rahat etmiyorsa götür doktora ama bende yaşadım doktorluk bısey yok
Mervecoban45 Gulenes fışkırır tarzda olmaya başladı tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim biraz tecrübesizim çok iyi oldu yazdıklarınız peki 1 aylık mama kaç cc veriyim sizce kendim de emziriyorum günde 1.2 kez destek amaçlı veriyorum
Gulenes Mervecoban45 bende sen gibi destek amacli geçeleri veriyordum en fazla 60 cc verdim hep 30 verirdim mesela gece emzirmek için kaldırdığımda eğer emmediyse yada az emdigini hissettiysem 60 verirdim emzirdim ancak gene aç hissettiysem 30 verirdim. Sen bebeğine göre bakarsın baktın 60 la doymuyor ama 90 la da kusuyorsa önce biraz emzir 20 dk sonra 60 cc ver. Midesi biraz yatışınca.