MayneymisAltintop Mina💜 eşimle aşık olarak koyduk isme. Göbek adı var oda annemin adı. Onuda annemin bize çok emeği geçti diye koyduk.
Magnolina ikraninannesiii elif i ben ırmak i babası koydu soy ismimiz De uzun büyüyünce kesin şikayet edecek 😂