yigitinanneesii Kızlar nasıl yapmam gerek? Sıcak veya soguk mu tüketiliyor? Günde kaç kez içmem gerekiyor ?
Nurtopununannesi yigitinanneesii Ben iki su bardağı suyu kaynatıp 7yemek kaşığı dut yıkayıp ekliyorum canım. Tatlı istiyorsan biraz şekerde ekleyebilirsin. Ilık olarakta tüketiyorum soğuk olarakta.Afiyet olsun.
Nurtopununannesi yigitinanneesii Birde dutlarla birlikte tüketmek faydalı diyorlar.Ben sevemedim süzüp suyunu içiyorum.
Esmerella_ yigitinanneesii kuru dut kuru üzümle birlikte kaynatıp soğut iç benim bu şekilde sütüm çoğaldı
Marmadal 2,5 su bardağı suyu kaynatıp içine 7 kaşık dut kurusu atıyorsunuz, 10 dakika kısık ateşte kaynatıp süzüyorsunuz, 1 bardak çıkıyor.
Nurtopununannesi yigitinanneesii Canım bir kısıtlama varmı bilmiyorum.Günde bir içtiğim oldu.Bazende gece yatmadan içiyordum.
Marmadal yigitinanneesii ben bi bardak içiyorum, baya arttırdı sütümü. Tabi bunun yanında bira mayası hapı, malt içeceği ve bestlak damla da kullanıyorum zaman zaman. Bi ara tsh değerimin yükselmesi sebebiyle sütüm azalmıştı, o ara bolca tükettim bunları.
RuzgarMommys Ben direk yedim kuru dut Valla gün içinde sürekli at ağzına deli gibi süt yapıyor hiç suyunu falan içmedim
Nurtopununannesi yigitinanneesii Rica ederim canım.Bir arkadaş ta yazmış direk kuru kuru da tuketebilirsin.