Umudun12 rop çok önemli bir hastalık lütfen bu konulardan daha çok küçük bekleyen gibi cümleler kullanmayın eminim birçok anne bu kelimesinden etkileniyor . Küvezde yatan birçok bebek sürekli bu muayeneyi oluyor boşu boşuna yapmıyoler onların ilaçları bile o kadar pahalı ki önlem almak çok önemli birşey . Grip bile geçirdiğimizde bazen vücudumuzda iç organlarımıza zarar verebiliyor .Sizden ricam yorum yaparken iki kere düşünün. Zaken önemli küçükken yapılması bu muayenelerin