Alyadua5 benim ikizlerimde var. Şuanda düzeltilmiş 8 aylıklar, hala kontrollere gidiyoruz. Çoook önemlii! Evreleri var. Bi evrede mesela 72 saat içinde müdahale edilmezse göz kaybı oluyor. Benim başıma geldi. Kızımın bir anda ilerledi ve acil enjeksiyon uyguladı, çok şükür toparladı. Kontrol altında olursa korkulacak birşey yok ama sakınnn ihmal etmeyin sakınn! Göz kaybına kadar gidiyor. Burda bi kaç anne vardı, pandemiden dolayı ropa götürmüyordu, çok uyardım olayın ciddiyetini ama pek ciddiyetini anlamamışlardı. Aman diyimm..