cnnceylan Aşı sonrası tecrübeniz nedir ? Bebişlerde herhangi bir etki yaşadınız mı olmayı düşünüyorum bilgi almak istedim . Şuan bebeğim 1 aylık
Yasemin38 cnnceylan 2 doz biontech oldum canım çok şüküt ikimizdede sıkıntılı bir durum olmadı. İnşaAllah sizdede olmaz
Edalotti cnnceylan bende 2 doz biontech oldum hiçbir sıkıntı belirti yaşamadım kızım da öyle sadece iki gün hafif kol ağrısı vardı
Daphnemom Ben 2 doz biontech oldum hiç yanetki olmadı, beklemeden emzirebilirsin dendi emzirdim kızımda da bi sorun yaşamadık.