Kevserhira Merhaba bebişleriniz nasıl ses çıkarmaya başladılarmı benimki baya memede çığlık atıor afulıor aaa aaa die 😃bide savaşıor yine gaz bitmedi hala sizde durumlar nasıl gece saat başınkalkıor gündğz 10dakika uyku off tam düzelior başa sarıyoruz
Muzeysel Kevserhira merhaba bizim kızda öyle sürekli ilgi ve oyun istiyor. Yemek masasını görünce dağıtmaya uğraşıyor. 4. Ay atağına kadar herşey muhteşemdi. Bir aydır uykular haram oldu. Ne gece ne de gündüz uyumuyorrrr😥 birde iki gündür ateşli ve çok huysuz sürekli meme de kalmak istiyor çekince kıyametler kopuyor. Sanırım bu atağın yanında birde diş belası çıktı başıma. Allahım neolur diyorum kolaylaştır🤲
omerasafmoms Kevserhira 4.ay atağını geçirdik çok şükür.2 hafta olduk atlatalı.2 gün ateşi oldu dişe bağladım ama dişleri de kabarmamış.2 gündür ateş de kayboldu.sürekli oyun oynamak istiyor uyanık olduğu her an.tummy time yapıyoruz sıkılıyordu şimdi oyuncaklarla vs oyalıyorum.ayaklarını yakalamayı öğrendi.hatta çorapları bile çıkartıyor çorap canavarı 😊
Kevserhira Muzeysel diş için mutlaka osanit alın ben aldım ateş falan yok şuan ama damaklar fena huysuzluk gazdan die düşünüorum
Muzeysel Kevserhira tavsiyen için çok teşekkür ederim Allah razı olsun canım🤲 Mutlaka gidip alacağım☺️ Sizin bebeğinizin dişleri çıktı mı? Ne durumda acaba?