Nicunurse önümüzdeki ayda biz taşınacağız inşallah. Bi kaç aydır ev bakmaktan yoruldum. Geçen hafta sonu kitaplığı boşalttık. Hurç alıp yastık, yorgan battaniye vs onları kaldıracağım ay başında. Sonrasında kıyafetleri toplayamayı düşünüyorum, birkaç tanesini ayırıp. En sonda mutfağı toplamak, beyaz eşya, oturma grubu, yatak odası, halı vs gibi büyük şeyler kalıyor sanırım. Bende ilk defa ev taşıyacağım ama kafamdaki plan aşağı yukarı böyle. Tabi 2 bebekle nasıl olacak bilmiyorum