Sevgili anneler, 4 buçuk aylık kızım var nasipse Eylül’de öğretmen olarak atanacagim hem kendi aileme hem eşimin ailesine uzağiz mecbur bebeğime bakıcı bulacağız ama bu süreç beni çok düşündürüyor. Bebeğimin duzenini nasıl bilecek uyuma şeklini en önemlisi. Birde bebeğim benden uzaklaşır mi hissi aranızda bu durumu yaşayan varsa tecrübelerinizi yazar mısınız ne yapmalıyım yada yapmamaliyim