Arkadaşlar oğlumun alni öne doğru çıkık açıkçası bu beni rahatsız etmiyordu ama bugün çok kötü birsey geldi başıma hala bacaklarım uyuşuyor.Pazardayken pazarcinin biri kaç yaşında bebek dedi 1 dedim oda dediki 1 yaşındaki bebek için kafası bana büyük geldi benim de böyleydi oglum beyni şu topladı 1 buçuk yaşında öldü dedi.beynimden vurulmuş döndüm.fotigraf atmayı bilmiyorum bilsem sizlere danışmak için atacağım bir anormallik varmi diye ama bilmiyorum..direk İnternete beynin şu toplaması yazdim görsellere baktım benim oğlumun alniyla alakası yok ama işte şuan içim içimi kemiriyor.sizlerin içinde de bebeğinin alni hafif disarda olan varmi