tosbilitostos sağ ve sol bacaktan aşı 2 tane de damla damlattı. Benm bu zamana kadar sadece 1. Ay aşısı skntılı geçmişti diğer aşılar da birşey yaşamadım hemşire de Buda 1 ay 2. Ay ve 4. Ay karması olduğu için 1. De yaşamışssın yaşarsın belki dedi aynen de öyle oldu gece uyuyamadık az da ateşlendi ertesi gün düzeldi.