Anne888 ben kaynamış ıliktan biraz sıcak suyu termos koyuyorum neredeyse 24 saat ilik suyum oluyor direk mama yapiyotjm. hafif sicak olduğu zaman 3-5 dk ağzı açıkken dağa sola.cevirip ilitiyotum. 2 ayrı termos yapmiyorum sizin.yaptiginiz da doğru ama.daha pratik tek termos isterseniz bide öyle deneyjn termosunuz iyi biseyse ısıyı uzun sure koruyor cunki. 60 cc 2 ölçek 90 cc 3 ölçek diye artıyor. doğru yapiyorsunjz