Ayduru 52 günlük bebeğim var, daha göz muayenesi olamadık randevu verdiler, o güne de daha var bebeğimin göz bebeğinin biri büyük bu normal mı başına gelen var mı
iyilik80 Ayduru bebeklerde nasil olur bilmiyorumda yengemin zaman zaman buyuyor bir gozunun bebegi. Icindeki siyah kisim renkli kisimi kapatiyor resmen. Doktor onemli bisey drgil demisti ona
UraSsmom Ayduru 1 yaş muayenesine eşim şaşı mı acaba dediği için gittik. Maşallah sorun çıkmadı bende eşimin şaşı zamnettiğini söyledim. Bi gözün beyazı diğerine göre daha fazla oluyomuş o yüzden biri büyük biri küçük gibi görünüyomuş yada şaşı gibi, büyüdükçe düzeliyomuş
iyilik80 Ayduru vardir bi aciklamasi belli zaman sonra geri eski haline donuyordu onunki .bisey olmaz insallah♥️