Rabiamhmt 2 ay oldu dogum yapalı goguslerım asırı yumusak süt mü azalıyo acaba ılk baslarda sert olurdu sut oldugunu anlardım suan cok tedırgın oldum
spaceship Rabiamhmt bebeğiniz doyuyorsa sıkıntı yok, bir süre sonra o şişkin göğüsler gidiyor. Yumuşak oluyor ama süt her daim var. Bebeğinizin doyumunu bez sayısından ve kilo alımından anlayabilirsiniz, sevgiyle