Bebeğim iki haftadır isilik. Her yeri pütür pütür şişti kıp kırmızı. Hem sıcak hem ek gıda dönemi hemde diş çıkarma dönemi diye diye erteledik doktora götürdük geçer bir haftaya dedi krem verdi ama geçmiyor. İki gündür ek gıdayı da kestim acaba o mu yaptı diye. Bi düzelme yok. Eli hep kafasında yüzünde kaşıntıdan uyuyamıyor yavrum. Ne kadar engel olmaya çalışsak da kaşıdıkça daha çok yayıldı. Ne yapmalıyım bütün önerilere açığım. Bebeğim beş buçuk aylık. Kan damlası alarji yaptığı için doktor ek gıdaya geç dedi toz olan ilacı verdi o yüzden beşinci ayına girince ek gıdaya başlamıştım.