Mirosunannesi dönemsel bişey ya. Geçici, geçiyor. Sdece biraz sabır. uyumuyor diye sallamayın bence, sonra onu bıraktırmak daha zor. Yine kucakta falan sakinleştirin. Uyku işi sabır işi gerçekten. Uyanırdı , haykıra haykıra ağlardı, kucağıma alıp sarılırdım, ağlamasına izin verirdim. Bebeğini en iyi anne tanır, ihtiyacı olduğu zamanlar ağlamasına izin verin ağlasın. Onlarında bizim gibi ihtiyacı oluyor ağlamaya. Bizde genelde susturma çabası vardır ya🌿