Nur_94 2 buçuk ay anne sütü aldı , daha sonra mamaya geçtik sütüm yok , hipp organic combiotik kullanıyoruz , ek gıdaya geçtik 6 ay 21 günlük sizce kaşık mama vermeye gerek var mı ? Kullanan varsa da hangisini almalıyım tadını seveceği ?
AtaVeAnnesii Nur_94 ben verdim 7 aylik falandi doktorum verebilirsin demisti tadini sevmesinden ziyade seker orani hipp mamalar da daha dusuktu onuda zor yiyor ama yinede hipp aliyorum. aptamil falan sekerli baya.