Yasemin38
eylulberen Ben de atak haftası diye düşündüm ama İnternetten hesapladığımda değil diyor. Doğum tarihi 18Mayıs. 40+4 haftalık doğdu.
Goksuzan00 Gazı da düşündüm. Ya da belki kakasını yapamıyor. Akşamları bizim de sindirim sistemi daha zor çalışır diye. Aynı benimki de en son ağlamaktan yorulup uyuyakalıyor 😢
Mom05273 Demek ki dönemsel. 2hafta gözlemleyeyim ben de.