Kızım 20 aylık bogaz enfeksiyonu vardı antibiyotik başladık 2 gündür kullanıyor. 2 ay önce de geçirmişti baya ağırdı antibiyotik iğne verdi doktor o alerji yapmıştı. Şimdi klamer ilaç kullanıyoruz 2 gündür vajinasının içi kızarmış ve sürekli elini atıyor. Altını açınca uf diyor 😔 acaba bu antibiyotik ten mi oldu daha önce hiç vajinasında bir kızarıklık olmamıştı ilk defa oluyor böyle. Eğer öyleyse antibiyotiğin kesmeli miyim hemen