Kızlar merhaba 15 aylık oğlum var 29 haftalık da hamileyim. Oğlum günlerdir geceleri çok sık uyanıyor sabah da erkenden kalkıyor. Haliyle hamile de olunca çok fazla yoruldum. Eşimde askeri personel olduğu için sürekli 24 çalışıp 24 izin yapıyor haliyle eve geldiğinde uyuma isteği oluyor. Bu gün de nöbetçi yarın sabah gelecek. Annemler gelmişlerdi bir kaç gün dinlen diye oğlum onlara kalmaya gitti. Güven problemi kesinlikle değil dinlenmeye de ihtiyacım çok fazla ihtiyacım var ama kendimi şu an oğlum olmayınca bi garip hissediyorum. Kötü anneymişim gibi oldum. Neden gönderdim diye kendimi suçluyorum. Sizce kötü mü anne oldum böyle olunca ? :( siz çocuklarınızı annenize kayınvalidenize kalmaya gönderiyor musunuz ? Onların bakamayacağından tabiki değil hatta oğlum orda çok daha mutlu oluyor burda halsizlikten dışarı çıkaramıyorum sürekli dışarı çıkmak istiyor. Orda sürekli dışarda kapının önünde çocuklarla oynuyor vakit geçiriyor ama ne bileyim kendimi kötü hissettim