Annemlerdeydim yarım saat önce geldim. Onlar ağrı da ben Van’da. Kızımın kimliğini annemde unutmuşum ve yarın çocuk doktoruna götürecektim. Ateşli 3 gündür oradaki doktor kanında enfeksiyon var idrara bakalım dedi ama geldiğimiz için burda verecektim idrarı. Lütfen bişey söyleyin kimlik fotokopisi var bakarlar mı acaba. Hastane özel bu arada ☹️☹️