Ben hiç bunlardan verme gereği hissetmedim. Zaten 9 ayına kadar tek öğün, çorba, parmak gıda,meyve,meyveli yoğurt vs.gittik. 9.ayından sonra normal bizimle yemeye başladı tuzsuz tabi. Akşamlarıda genelde meyve, yoğurt,şekersiz, yulaf unlu kek gibi şeyler yaptım. Aldık tabi kaşık maması ama herzaman vermedim. Zaten akşam yemeği ve meyvesini yiyince gerek kalmadı.