Hipatya canım yanlış anlama ama 6 yıl diyet kliniginde çalıştım. Az çok biliyorum. Kendim de bir dönem kilo almak için diyet yaptım. Yanlış anlama ama sen normalde ne yiyordun da sana bunları verdi. Hazır diyet vermiş. Diyet kişiye özel hazırlanmalı ki sonuç alabilesin. Normalde tüm diyetisyenler bunu bilir. Kahvaltıdan önce 1 ögün daha yapman lazım. Sütü oraya alması gerekirdi. Her ögüne 200 kalori bile düşmüyor. Sen hiç hareket etmiyor musun. Ediyor olmalısın bebegin var. Aldıgının daha fazlasını yaktığın için kilo alamıyorsun zaten. Örnek ögün gibi bişey olamaz sana sorup hepsini tek tek yazması gerekirdi. Diyet kişiye özeldir. Sana kilo aldıran diyet başkasını zayıflatabilir. asistan olarak çalıştım. Doktor listeyi yazar ben onu alıp bilgisayara yazar danışana öyle verirdim. Ölçümleri yapılıp metabolizmaya yaşam şekline göre yazılıyordu. Yazıyordum çünkü genelde danışanlar eski listesini kaybederdi. birdaha geldigi zaman bu danışana biz ne verdik diye düşünmemek için.çünkü 1 listeyi 1 haftadan fazla yaptırmazdı. Sonuç alamazdın çünkü. 6 yılda binlerce listeyi tek tek kayıt yaptım. İnan böyle bir liste görmedim. Umarım istedigin sonucu alırsın ama bu listeyle biraz zor görünüyor açıkçası. Az çok bilgim oldugu için yazmak istedim. Verdigin paraya da yazık çünkü.