mugeoz kızlar bebeğim 15 günlük evim 29 derece gram esmiyor klima var açamıyorum korkuyorum bir artı bir ev anında buz gibi oluyor şimdilik uzun kollu zıbın ve çorapla yatırıyorum üstüne müslin örtüyorum sizce iyimi yapıyorum ??
Happydef mugeoz evin hamam gibiymis kısa kollu zıbın üstüne muslin yeterli geceleri çorap giymemelisin
[silindi] mugeoz benim de şuan 29 derece nem yok ama .evim cok güneş aliyir oglen 33 34 e kadar sıcak oluyor sadece e bebek citcitli body sabaha karşı Müslin
mugeoz o zaman ben kısa kollu zıbın müslin giydiriyorum ve geceleri çorapsız yatırıyorum üşütmez demi kızlar