Bebeğim, eşim ve ben grip olduk. 7 ay 21 günlük bebeğim. 2 defa acil, 2 defa muayene olarak doktora gittik. Ventolin ve iburamin verildi ama iyileşme olmadı. Şimdi uyumaya çalışıyo ama her öksürdüğünde uyanıp ay ayyy diye sesler çıkarıyor. Belli boğazı acıyor. Yemekleri yutarkende zorlanıyor. Ne yapacağım ben ya. Çok üzgünüm onu böyle görmeye dayanamıyorum. Başka ilaç verilmedi. Ihlamur verdim ama faydası olmadı. Ne yapabilirim. Doktora götürsem ateşi yok diye bişey yapmıyolar