tugbahy6 aynen öyle. İleride o da çok zorluk çeker yani en ufak rüzgarda hasta olan çocuk istemiyorsanız çocuğunuzu eve kitlemeyin. Soğuk da olsa çıkın gezin onlar çok güçlüler, bağışıklığını şimdi kazandırmayacağız da ne zaman kazanacaklar? Herkesin çocuğu elma sizinki elmas mı yapmayın ya bu kadar düşmeyin üzerlerine