etipuf yurt dışında böyle şeyler bizim ülkemizdeki gibi sert karşılanmıyor çünkü. Çocuğun ateşi çıkınca doktorlar hemen ateş düşürücü yazıyorlar ya da anneler doktor yazmadan direkt veriyor. Ben bunları doğru bulmuyorum. Gelişimi iyiyse 180 günü beklemenin bağırsak florası açısından önemli olduğunu düşünüyorum