Kizlar eltimin 3 aylik bebeği var. 1 ay erken doğdu 2 aylik oluyor gelişim olarak. Benim bebeğim doğdu ilk getirdiler yanıma herkesi takip ediyordu lambalara bakıyordu. Ama onunki öyle değil gözleri şaşı ve asla kimseyi takip etmiyor parmağımı gözüne getiriyorum hiç orali olmuyor. Sesi takip ediyor ama yok karşısında ne yaparsanız yapin gözleri sabıt noktaya bakıyor. Şaşıliktan dolayi operasyon gecirdi gozlerini çıkarıp taktılar birsey degismedi. Doktor görüp görmemesi belli olmaz tam gelişmemiş 1 ay sonra getirin demiş ama biz eşimle çok üzüldük. Annesi soruyor sence görüyormu diye ama üzülür diye fazla açmıyorum konuyu gecistiriyorum. Normalmi bu derece tepkisiz kalmasi yaşayan var mi?