Selin3244 ben aldım daha önceden 139a almıştım aynısı aynı renk ikea kadar kaliteli ve bence ikeaya o kadar para vermeye gerek yok kutuları cok sert içine koyulan malzemeyi cok iyi tasıyır sarkma olmuyor ben cok cok memnunum hatta başka renklerinin gelmesini bekliyorum mutfağa alacağım bitane aynısından