ftmnr_ulku oglum 7 aylıkken gece 8 kez emmeye kalkardı, doktorumuzun basını çok ağrıttım, aç mı alışkanlık mı diye. Saatlerine bak, dedi. 3 aşagı 5 yukarı uyuduktan sonra hep aynı saatlerde uyanıyordu, sanki tepesinde çalar saat calıyor gibi. Hep aynı saatte acıkmaz, alışkanlık yapmış diye bana kanıt göstermiş oldu. 9. Ayda gece beslenmesi kesilebilir rahatlıkla, heleki 18 aylık bebeğin açlıktan uyanacağını hiç sanmıyorum.