EsraAkn07 Bugün ilaçlı tomografi çektirdim 1 aylık bebeğim var 24 saat emzirme dedi doktor ama ağlıyor çatlamak üzere emmek istiyor mama kabul etmiyor daha önce yaşayan oldu mu neler yaptınız