Busrauzun Öyle bir şey yok maalesef çokta ilaçlarla geçen bir şey değil. Sadece ateşi için ateş düşürücü bir de ağız içi yarası varsa sprey verebilirler. Döküntü olursa da krem bi ihtimal. Başka bir şey vermiyorlar. Oğlumda ağız içi yarası vardı sadece sprey verdiler bir de ben yarasına iyi gelsin diye karamürver kullandım. Çok geçmiş olsun 1 hafta kadar sürer kendiliğinden geçer inşallah döküntü falan da çıkmaz.