Bebeğim 2 buçuk aylık ve mamayı reddediyor imkanı yok içmiyor içince ağlamaya başlıyor anne sütü de yok denecek kadar az yani doyurmuyor. İlk evolviayla başladık güzel 2 ay kullandık sonra istemedi bende sma ya geçtim ama onu da içmiyor bebeğim açlıktan ağlıyor ne yapıcam bilmiyorum tavsiyelerinize ihtiyacım var