Doctorr canım bizimde 8. Ay bitti ve hala devam ediyor kusmaya prematüre doğdukları için ek gıdayıda henüz sindiremiyo… yani benle aynı haftalıkken doğanlar var onlar arasında ek gıdayı güzelce sindirenler var ancak bizim durumumuz ne yazık ki daha farklı. Kilo da kaybediyoruz hangi doktorumuza kontrolüne gitsek sürekli çok zayıf mana takviyesi yapın diyo ancak içmiyo ki… pekmez falan katın dedi yok yine işe yaramadı. Anne sütünü bile doğru dürüst emmiyolar. Mama deseniz ne kadar mama varsa hepsini denedik hiçbirini içmiyo… bende bu konuda gerçekten çok çaresizim. Ne yapcam ne edicem bilmiyorum… kusma iiçin gaviscon kulanıyoruz. İlâcı kullandıkça kusmayı durduruyo bıraktığım an yine aynı. Artık ilacıda zar zor vermeye çalışıyorum…8 aylık ve hala 6 kilo 63 cm…
delirecem artık yavrum benim gözümün önünde o halde, bende çaresiz üzüntüden ne yapcağımıda bilmiyorum:(((