MerveAlaca67 Bikini bölgesi için sezaryenden kaç gün sonra ağdaya gittiniz 40 ım çıkınca gitmek istiyorum dikişlere bir zararı olur mu
Annekizz MerveAlaca67 6 ay oldu dikişin olduğunu çizgiyi hala alamam 🥺 Dikiş bölgesini jiletle alıyorum diğer tarafları ağda ile alıyorum
onemorecupofcoffee MerveAlaca67 40ım çıktıktan sonra hemen gittim tam dikiş üstünü de aldırdım hiç sorun yaşamadım