Merhaba güzel anneler. 3 yaş çocuğum var. 1 aydın hasta ve istahsız. Gün boyu hıc bırsey yemıyor.. yemegı ağzında bekletıyor. Yemedıgı ıcın kilo kaybı mevcut. Serum taktırsak bağıra çağıra ağlıyor haliyle..
ac bıraksam hem iyileşmeyecek, hem de iyice kilo kaybedecek.
nasıl davranmalıyım??? Lütfen tecrübeli anneler akıl verın lütfen.. yoksa çocuğumla aramda duygusal bağım ıyıce zedelenecek