Bernaesen1 Kızlar merhabalar. 3 gün önce normal doğumla bebeğimi kucağıma aldım. Emmesinde bir sıkıntı yok sütüm de geldi ama bugün kol altımda inanılma bir şişlik var ve dokununca acıyor. Sizce neden olabilir
hamzarzgr Bernaesen1 bende iki bebeğimde de oldu apar topar doktora gittim süt bezesiymiş dedi normalmiş yani sütünüz geldiği için sağın iyice boşalınca geçiyor