Alminazli Kızlar bebeğim 12 ay 8 günlük 6 gün önce kulağını deldirdim ama küpe büyük oldugu icin arka kısmı kulak arkasına sürttukce tahriş edio yara bandi yapıştıriyirum minik kesip ama kızım cikario sizce normal küpe taksam artık bi problem olur mu ?
NilMomm Alminazli ben kuyumcuda çalışıyordum o şekilde yapıyorduk. Çıkarttığınız an da diğerini hemen takmalısınız. Eğer eczacı öyle dediyse doğrudur ama yarası henüz geçmemiş oluyor.