Omom Hulyao ben kullandım belli süre ama bağırsaklarını çok çalıştırdı ishal oldu bebeğim sonra bıraktım
dem7 Hulyao bebeğim ilk doğduğu zamanlar aşırı gazlıydı ve akşamları ağlama atakları oluyordu. Büyük ölçüde iyi geldi. Zaten hiçbir ilacın tamamen keseceğini düşünmüyorum.
eceunverkanra Hulyao Biz kullanmistik🙋🏼♀️ İcinde hem gaz giderici var hem de probiyotik,ogluma baya iyi gelmis ve rahatlatmisti
eceunverkanra Hulyao Gazdan dolayı rahatsiz oluyorlar, ben karın masaji bir de surekli egzersiz yaptiriyordum ayaklarini ileri geri yapma, karnina pit pit gibi onlar da cok ise yariyordu tavsiye ederim🥰