Betemrenseym 20 günlük bebeğim için probiyotik damla kullanmalıyımım gaz sancıları için siz neler kullanıyosunuz önerilerinizi bekliyorum
minaa- Betemrenseym benimde bebegım 19 günlük bugün biogaia başladık dört damla henüz yorum yapmam için erken sizinde aklınızda bulunsun
Ayssss1 Betemrenseym biogaia kullanıyorduk ama maalesef yeterli değilmiş gaz sancıları başladı 10 gündür falan sap simplex le birlikte kullanıyorum evet sancıları tamamen geçmedi ama daha iyi en azından sürekli ıkınmıyor gazdan
[silindi] Betemrenseym biogaia gaz damlası değil bağırsak florası düzenleyici. Sap simplex içinde ilaç bulunan bir gaz damlası. İkisinde de saatleri düzenli verilmesi gerekiyor. Tam emin değilim 12 ay mı acaba diye ama biogaia gibi bağırsak düzenleyiciler 6 ay boyunca verilmedi.sap simplex günde 4 kez kullandım. Ama ilaçlı olduğu için bıraktım daha bitkisel bir ürüne geçtim. Şişe bitti gaz bitti
Periwashere Kizlar ben de sapsimplex aldim ama veremedim. Aile hekimi 1 ay bisey kullanılmasını tavsiye etmem dedi. Cocuk doktorunu zaten hic beğenmiyorum değiştireceğim icin sormadim. Ben de burda durayim
Nurrr12 Periwashere bende sap simplex aldım birde nbl probiyotik kullanıyorum ama hiçbir işe yaramıyo cocuk gece sabaha kadar ıkınmaktan kıpkırmızı oluyo uyku uyuyamıyo araştırdığım kadarı ile biogaia+aguline şurup öneriliyor burda birde onları alıp deneyeceğim
Periwashere Nurrr12 benim bebisim de ayni durumda maalesef.. bu hafta 1 ayi doluyor başlıcam ben de. Yazdiklarini not edeyim
Betemrenseym Nurrr12 her bebege her damla fayda etmiyor kimi çok memnun kimi hiç faydasını görmemiş Allah yardımcımız olsun zor bi süreç
Betemrenseym Ayssss1 hem bio hem smsplex mi kullanıyorsunuz ikisi aynı anda skıntı olmuyormu doktorunuzmu önerdi ikisini kullanmanızı ?
zeynepbalci Ben biogaia kullanıyorum kızıma ne kadar süre kullancam onu bilmiyorım 4 ayına 10 gün kaldı yeni de bitti yeniden almaya gerek var mı acaba
Lavinia_21 Pinarnehir bebeğiniz kaç aylık birde günde kaç damla kullanıyorsunuz bizde yeni başladıkta
gulcemoms nurse harveys colex aldım işe pek yaramadı moflor plusa başladım dün henüz birşey demem için erken inşallah fayda eder
Pinarnehir Lavinia_21 4 aylik bebegim 6 damla genelde yatmaya yakin aksam günde 1 kere veriyorum . Maflor ama yenidoğan gaz ve kolik için olanını aldım ben
Magnolina Betemrenseym Biogaia bizde hiç işe yaramadı hatta daha kötü oldu fiyatı da çok yüksek malesef Nurse nin şurubu iyi geldi hemde uygun fiyatli bir şans verin